Tisdag

Nu sitter jag här framför datorn med både blött hår och osminkat ansikte. Lagom snygg måste jag säga....
Det är så att jag precis kommer hem från gympan. Idag stod det på schemat att vi skulle simma. Tråkigt om man frågar mig, men det är lika bra att göra det. Jag vill ju inte riskera att förlora mitt MVG i gympa. Liksom vem skulle vilja göra det?! Simning är inte det ända som hänt idag, jag har också fått tillbaka mitt no-prov som jag trodde att jag skulle få IG på men icke sa nicke utan jag fick ett VG (haha faktiskt väldigt nöjd). Innan lunch idag hade jag också muntligt nationellt prov i matte, och även det kändes ganska bra. Man fick inte veta något betyg men min lärare sa att det gick bra för alla oss i min grupp. Han sa att vi låg på en VG-MVG nivå! Herre gud jag höll på att svimma, gick det så bra tänkte jag?! Men det gjorde det väll antar jag. Och till ett högt betyg är det bara att tacka och bocka till (eller eftersom jag är en tjej så niger jag) haha jag vet det här är tråkigt att lyssna på, så nu lämnar vi det...
 
Jag har faktiskt inget planerat ikväll, det blir nog bara plugg. Eftersom jag inte har träning på tisdagar blir den här dagen alltid en pluggdag. Men jag vet inte om jga orkar idag haha jagär helt slut efter simningen. Jag kommer ha sån jävla tränings värk imorgon (tror jag?!)


Det här korta lilla inlägget tog ovanligt lång tid att skriva, jag känner till och med att håret nästan är tårt...
Men nu ska jag göra mig lite i ordning innna jag ska åka och hämta massor med blommor som vi sålt med handbollslaget. Jag måste säga att jag inte var så där jätteduktig med att sälja blommor, eller sanningen är att jag inte ens försökte sälja några. Min teknik ar mer att slänga fram lappen till mamma och säga "Snälla, köp något!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0