Tisdag

Igår laddade jag hem ett photo program till datan som jag verkligen inte kan slta mig från. Det är så himmla roligt att göra om bilder. Resultaten kan ni se längst ner i inlägget.

Idag ska jag träffa Madde och hennnes kompisar Jessica och therese. Planerna är att vi ska äta våfflor tillsammans för att lära känna varanndra. Madde vill att alla ska känna varandra innan hennes fest som hon ska ha någon gång i maj. Skoj, skoj! Fest är aldrig fel att gå på, eller vad säger ni?!
Igår bestämmde jag och madde att jag ska komma lite tidigare till henne än vad vi planerat, därför tänkte jag ta bussen som går här ifrån klockan 12. Då är jag framme hos min lilla sötnos typ vi 12.35.  Mycket mer än det här har jag inte planerat idag, men jag stöter nog på något kul. (eller inte.. haha).

Tänk att det bara är sex dagar kvar på det här lilla lovet innan det är time för school och plugg igen. Jag kan nog prata för alla när jag säger det här "vi borde ha fler lov". Man käner sig liksom både pigg,frisk och fresch efter ett lov och har därför extra mycket energi för att hinna med allt plugg (inte för att det är så mycket plugg, men endå). Om man skulle ha fler lov, skulle man orka mycket mer när det är skola. (det tror jag iallafall).

OJOJ ser nu på klockan att den är nästan 20 i 11. Nu blir jag stressad, bussen  som jag ska åka med åker ju snart. Eller om typ en timme och tjugo minuter (men iallafall) det tar lång tid för mig att göra mig i ordning.  Sanningen är att det tar lång tid för mig att göra mig i ordning så att jag ser någon lunda bra ut. Men det är sånt man får leva med. Man ser ju ut som man gör. Eller hur gör mna inte?!

gräddiga och syltiga hälsningr från mig på den här våffel- tisdagen
(för man måste ju ha grädde på våfflorna)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0