Torsdag

Gissa vad? Nu har jag mina chanel örhänge. Dom är såå fina, absolut de finaste örhängerna jag någonsin haft. Hahah jag är stolt..kanske märks?
Idag ska jag och Runa möta upp madde i Liljeholmen för att sedan åka in till stan (stan igen, jo jag vet). Jag fick höra några gånger igår att jag är shopping galen och att jag åker in tll stan jätteofta. Och så är det ju faktiskt, haha.

Bion som jag och tjejerna tänkte gå på idag har inte premiär förän imorgon.. Haha det var Rebecca (inte jag den här gången) som såg fel... Så vår lilla biovistelse får bli imorgon kväll istället efter innebandyträningen. Lite scary kommer det faktiskt bli eftersom vi måste gå ensama genom stan mitt i natten (eller sent på kvällen iallafall). Men som tur är har alla tjejer i min skola fått lärt sig självförsvar... Så man ska akta sig för västbergaskolans brudar.

Kanske inte så intressant att veta men nu ska jag äta våfflor. Haha jag tror det är 4-5 gången det här lovet som jag äter våfflor. Men det är gott!


Visst är dom fina? Jag bara älskar dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0