trött (?)

"rumpellipump skakalosstoss lilla tös"


Nu har jag stått i 40-50 minuter och vispat marängsmet (till min lilla efterätt) jag är helt slut i armen och handen. Värsta kramperna.. Näh nu överdriver jag igen...
Den konstiga lilla dikten som ni säker började att läsa är iallafall ett tecken på att jag blev trött och uttråkad av den där marängsmeten.  Tanken med min lilla dikt var flera anledningar  1. att den skulle rimma  2. att den skulle vara rolig  men tydligen lyckades jag inte uppnå nått av det.. Men lite rolig är den iallafall (?)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

hahhaha! hoppas efterrätten blev god då ^^

har julia slutat blogga förresten? jag kan inte gå in på hennes blogg :(

2008-03-29 @ 21:57:14
URL: http://www.bbeccy.wordpress.com
Postat av: Nicole

aa den blev väldigt lyckad faktiskt
mums..

2008-03-29 @ 22:33:16
URL: http://ncee.blogg.se
Postat av: Nicole

nej , julia har en ny blogg

2008-03-29 @ 22:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0