Fredag

äntligen är det fredag efter en lång skolvecka. Och jag känner att min kropp bara skulle behöva sova hela helgen för jag är helt slut. Vart jag än är somnar jag typ.. haha. Jag lider också av törst hela tiden, hur mycket jag än dricker slutar jag aldrig vara törstig. Det vattnas i munen så jag håller på att bli tokig. Har ni någon gång varit så törstga att man inte vet vad man ska göra?! precis så är jag hela tiden, och det går verkligen inte över hur mycket vatten, saft och mjölk jag dricker... Konstigt, eller hur? Mamma tycker jag ska gå till skolsyster nästa vecka och kolla mina värden, för jag har inte mått prima den senaste tiden. Men jag får hålla tummarna att allt bara beror på att jag är trött och är i behov av sommarlov.
Snart ska jag ta moppen till Älvsjö för att ha innebandy avslutning med laget. Det är dock inte slut för säsongen eftersom vi ska träna hela sommaren med damlaget, men våra "rikitga" träningstid är nu slut. Ikväll ska vi iallafall spela brännboll och grilla hamburgare mm. Det ska bli mysigt, men jag börjar bli tveksam hur jag ska orka för jag håller som sagt på att somna. Men jag får vänta med att sova tills jag kommer hem.

Nu ska jag ordna moppen innan jag ska dra iväg, puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0