Fredag,

usch jag ber verkligen om ursäkt att jag inte har skrivit blogg på jättelänge. Men jag kan försvara mig med att jag har haft jättemycket i skolan under denna vecka. Veck 19 har varit en sån vecka man bara helst skulle velat hoppat över.. men nu är allt över och inte är det långt kvar. Bara 21 dagar, om jag inte har fel?
Förutom allt plugg den här veckan har jag haft en otrolig otur. Vart jag än gått och gjort har jag haft otur.. får hoppas att det vänder, känns som om det har vänt under dagen för än så länge har jag bara haft tur. En riktig rolig dag med många uppfriskande små kramar och kommentarer som man bara känner att man måste ha varje dag.. haha

Under kvällen har jag varit på en sån kallad "guld middag" med innebandyn på restaurang korfu uppe på hägerstensåsen för att fira sanktan guldet (stockholms mästare!) . Efter middagen som var mycket god, är dock väldigt trött på att äta kycklingspett med tsatsiki drog jag och runa först hem och sedan ut på äventyr.
"äventyr" visst låter det spännande, haha näh vi blev dissade av alla så vi drog till skolgården och kollade på en fotbolsmatch och gungade. jaaa och efter det, har det inte hänt så mycket.... Tråååååk, men jag överlever!

För er som inte pratar med mig privat kanske inte vet hur det gick på viking line cup uppe i falun förra helgen? för er kan jag berätta att det gick ganska bra, vi gick till final men förlorade tuvärr med 1-0. men "även de bästa måste någon gång förlora". Som man sa när man var liten "man måste kunna förlora för att kunna vinna" och det stämmer ju faktiskt för jag vte då inget lag som aldrig aldrig har förlorat... hehe om ni träffar på ett sånt lag kan ni ju alltid kontakta mig ;)
Som jag nämnde har oturen vänt idag, men på kaka för det istället har man blivit dissad hela dagen (hmm madde...) näh jag skojade bara madde är en dukitg flicka som väljer att plugga just nu (jag är stolt över dig gumman. Annars då? mer dissar? jo linnea.. hehe hon bara drog till pappsen och valde bort mig och runa (skojar, hon får det nog jättemysigt) och några fler som jag inte behöver gå in på, för det är nog inte så intressant att veta haha
image62 image63
när det är sånt här vackert sommar väder ute vill man ju bara äta glass hela tiden... smaskens ärligt jag är helt magnum beroende. Vilket väder det är ute asså, tror faktiskt jag ska ta en hel solningsdag imorgon ute på verandan och bara njuta av livet. Vem tackar nej till lite solbrun färg på kroppen? ännu lättare blir man ju brun nu eftersom jag fortfarande har kvar en hel del bikinilijer från i vintras.

Pussillipuss alla sötnosar ute i världen ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0