Fredag

Nu har vi precis dukat bort föselsedgas middagen som blev tacos, haha mums. Det var rikitigt gott, har inte ätit det på jättelänge. Så nu sitter jag här mätt och belåten och tänker på vad som ska hända här näst.. känner att jag nästan är tvungen att jobba lite på no redogörelsen eftersom vi har prov på tisdag. Fick världens chock här på kvällen då jag kom på att jag har hela tre prov på tisdag plus tre bilder som ska lämnas in på bilden och en uppspelning för musikläraren. Men när tisdagen är gjord kan man bara koppla av och börja tagga inför den efterlängtade skolbalen som är på onsdag. Tänk att balen är så nära nu. Den dag man längtat efter i tre års tid nu, och nu är den äntligen snart här. Både pirrigt, förväntansfullt och extremt kul. Tankar och funderingar kring vem man kommer bli placerad med under balkvällen cirkulerar nog i alla.

Inför morgondagen har jag inga planeringar borde igentligen plugga men orkar verklige inte. Men jag får väll använda den energi jag har kvar och tänka att det är det sista jag gör. Nästa helg kan jag bara njuta av friheten. Och helgen efter det är det sommarlov, helt sjukt vad den här terminen gått fort. Efter indien resan käns det som om tiden bara flugit iväg. Och jag kan garanterat säga att det varit min bästa termin under hela min skolgång, men så ska det väll vara?! Sista terminen i 9:an är något man ska komma ihåg.


Nu ska det snart dukas fram tårta och kakor som jag ska svulla med, haha kan behövas lite

Puss puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0