inget att göra..

.. så jag tänkte att ni skulle kunna få reda lite om mitt liv, haha

vem ringde dig senast?: Madde
vem kramade dej senast?: någon kille (?)
vad har du för bh på dig just nu?: svart push up
vad har du för trosor på dej just nu?: svarta, väldigt sköna
vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån?: "haha, det är bra" av jocke
vad brukar folk få för intryck av dig?: får du fråga dom om
har du någon gång klätt dig horigt?: nope
har folk kallat dig slampa?: aldrig
har du kallat någon för slampa?: aldrig
använder du parfym?: alltid, bara älskar det
vilken kroppsdel eller nått på dig brukar du få mest komplimanger för?: magen
vilka slags killar faller du för?: rikitga hetingar (a)
vad är den finaste hos en kille?: ögon och magrutorna, haha
vill du ut och festa nu?: inte för tillfället
vad är klockan?: 16.42
vilken färg har din mobil?: svart/orange
vad ska du göra nu?: troligtvis plugga något
känner du att du orkar en fråga till?:  aa
första tanken när du vaknar?: "vilken dag är det?"
brukar du gå utan smink?: bara när jag är hemma

Tråkigt? jo jag vet. men se det positivt, det gjorde att din tid gick lite fortare (kändes som det iallafll)
nu ska jag låta dig göra något med roligt och nödvändigt än att sitta och läsa svaren på mina dumma frågor...

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0