irriterad

Rubriken säger allt, just nu är jag väldigt irriterad. Över vad? jo jag hade nämligen skrivit ett jättelångt blogginlägg men hej hopp plötsligt var det borta, hmm konstigt. Det var nämligen så att jag lämnade inlägget utan at spara det när jag åkte och handlade pizza för att sedan fortsätta skriva när jag kom hem. Men tydligen var man tvungen att logga in igen och då var inlägget bort. Osmart som jag är så kopierade jag det inte. Vad brukar man säga, blond eller blond?! Haha men sånt är livet, inget att deppa för. Det finns andra mer värre saker att lägga sin irritation på. Så nu lämnar vi det, så ska jag än en gång berätta samma ska som jag sa i förra inlägger.
Matchen vi spelade tidigare idag slutade 1-1 vilket var ganska rättvist eftersom vi helt enkelt var lika bra. Mycket mer än matchen har inte hänt idag förutom lite plugg som jag ska fortsätta med snart. Jag har också gjort en till sak vilket har varit väldigt snällt av mig. Men en sån här sak jag gjort är dock bara en engångshändelse, det får inte bli flera gånger. Om mina föräldrar skulle "komma på mig" eller vad man ska säga skulle dom inte bli speciellt glada, eller dom skulle nog mer inte förstå varför jag gör det. Men det jag gjort stannar mellan mig och honom, och jag gjorde det för att vara snällt och det käns rätt..

Känner mig helt slut nu och orkar verkligen inte plugga inför bildprovet, men man måste väll. Hade tänkt att jag ska gå tidigare till skolan imorgon och sätta mig där och plugga. Jag får mer gjort där. Sist när vi hade bild prov hade jag glömt det så jag åkte till skolan tidigare på måndags morgonen och pluggade vilket gav ett väldigt bra resultat: 23/25, med konstigt nog var det bara G, jag säger ju det vi har konstig bildlärare! Jag sattsar nog på att köra samma teknik den här gången, får dock hoppas på ett bättre betyg men skitsamma igentligen
Om det blir bara väder imorgon har jag och madde precis bestämmt att vi ska på NRJ. Kanske några som vill hänga med? Roligare om man är flera. Men vi åker bara in om det är bra väder vilket jag redan sagt.. haha
Hoppas verkligen på en gnutta sol imorgon, iallafall på kvällen. Det skulle vara så roligt att åka in, nu när jag är inställd på det känns det som om det inte spelar någon roll om det inte är sånt bra väder. Det viktigaste är att det inte regnar, för jag hatar regn. Då blir håret lockigt vilket vi inte tycker om! hah

Men nu ska jag lägga mig i min otroligt sköna säng med mina åtta kuddar och bara njuta av den drygt en timme som är kvar av denna söndag med ett bildpapper framför näsan och plugga så mycket jag orkar.

God natt alla läsare, puss puss ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0