it's raining cats and dogs

Yes, that's right. It's raining cats and dogs och det är den stora orsaken till att jag inte vill gå ut just nu. Men jag måste säga att jag hade väldigt tur eftersom jag kom hem precis innnan det började regna. Funderar på att gå upp och sola, men som sagt inte så länge det regnar så här mycket. Det vore ju katastrof om håret blev blött! haha näh jag skoja bara, så fårfäng är jag inte.
Min och maddes lilla träff blev inte så lång, vi kunde bara träffas i drygt en timme för sen var hon tvungen att åka hem och äta. Vi hann iallafall dra in till stan och kika lite i affärer, snacka tjejsnack som mest innehåller: Killar, killar, killar, kläder, skolan, skvaller och slutligen killar.. haha mycket killar måste jag säga. Eftersom madde lämnat över sitt betalkort till sin pappa var det bara jag som hade pengar, vilket betydda att det bara var jag som hade tillgång till att ens köpa något. Kan dock säga att det inte blev speciellt mycket köpt, bara en nyckelring till nycklarna. Är så trött på mitt djurgårdsband, så nu har jag en söt lite fjärill istället.

Nu ser det ut som om regnet börjar minska, ska nog springa in i badrummet och tvätta bort allt smink och byta om för att sedan dra mig upp mot mitt favoritställe där avkoppling bara är förstaversen.

Regninga och soliga pussar och kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0