Lördag

Denna lördag med många soliga timmar är snart slut. Just nu sitter jag bänkad i mitt rum framför datan med en äcklig smak av vitlöksbröd (men ändå väldigt gott) i munen och tänker på vad som ska hända ikväll. Igentligen hade jag bestämmt med madde att vi skulle träffas nu på kvällen och umgås en liten stund. Men planerna ändrades eftersom madde var tvungen att vara med sin syrra Elin som är här i stockholm denna vecka. Så vi ska ses imorgon istället, sola och bara ha det mysigt i tontooluden.
Denna dag har mest bestått av att sola, sola sola och sola. Och det har faktiskt gett lite resultat, för jag har reda fått en härlig brun bränna. Imorgon ska denna bruna färgen bronsas på lite mer så man ser brun och fin ut i skolan på måndag. För vem tackar nej till lite färg på näsan? När jag hade legat och lata mig i solstolen några timmar kände jag att jag var tvungen att röra på mig på något sätt. Så jag hoppar i träningskläder och joggingskorna och tar en härlig joggingrunda. Det var dock väldigt varmt att springa i den gastande solen, men det gjorde också att man kände sig ännu mer nöjd att man ens orkade gå ut och springa. Att ta en jogging runda varje dag vore inte helt fel, det är faktist väldigt skönt när man ställer sig i en svalkande dusch och tänker på hur "hurtig" och duktig man varit. Så nu har jag bestämmt mig för att några gåner i veckan ta en joggingtur för att behålla konditionen i topp över sommaren. Nästa vecka börjar försäsongsträningarna med damlaget, vilket gör att jag kommer få ännu mer träning. Men det tycker jag om.

Nu ska jag leka makeupartis med syrran. Hahah visst låter det roligt?! Riktigt leka kanske det inte blir, det har jag nog vuxit ifrån men jag ska iallafall få sminka henne lite. Vacker ska hon bli, eller jag kanske ska säga vackrare, haha man vet aldrig vad som kan hända när jag håller i sminket.

Ha en bra kväll, pussiga kramar ♥

Kommentarer
Postat av: asså shit

"tontooluden", hahahahahahaha!!!! det heter tantolunden!!! efter eller vad?

2008-05-31 @ 22:06:22
URL: http://bajs.net
Postat av: Nicole

nemne oj, man kan ju verkligen in råka stava fel.. eller vadå? orka hålla på att leta efter fel...

2008-06-01 @ 15:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0