Lördag

Ärligt, den här lördagen är nog den tråkigaste jag någonsin upplevt. hmm har verkligen inget att göra eller ingen att träffa. Min tråkiga dag har trotts allt innehållt en liten vistelse in till t-centralen där jag skulle lämna tillbaka en tröja på mango. Pengarna tillbaka och köpte en ny, som jag är väldigt nöjd med. Jag bara älskar den affären! Efter stan hängde jag med mamma och pappa till skärholmens centrum där dom skulle handla en badstege, medans dom handla det passade jag på att springa in på six och handla en ny navel piercing. Efter det lite lunch på McDonald's och sedan hem. Jag har dock hunnit med att vara i skärholmens centrum en gång till nu. kom precis hem därifrån för jag hade planer att köpa hårfärg, men hittade inget som passade.
Och nu sitter jag här bänkad framför datorn med ett uppdrucket glas cola framför mig och tänker på mitt nuvarande tråkiga liv. Vet verkligen inte vad jag ska göra ikväll, måste komma på ngt...
Imorgon händer det lite saker iallfall, klockan 15.30 är det samling för en träningsmatch mot högdalen. Om jag inte missförstått tror jag det är en dam-junior match som betyder att det är 3 gånger 20 minuter spel. Men det är roligt, man hinner verkligen komma in i matchen!

Nu måste jag plugga bild... tråkigt men man måste ju. Ärligt det är bara våran knäppa bildlärare som har konsthistoria prov. Jag hatar det verkligen så det är lika bra att få det gjort, så är det ur världen sen.

Puss puss puss puss ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0