Lördag

Lördagmorgon och här sitter jag utan några som helst planer inför dagen, solen skiner och värmen på termometen höjs för varje timme. Kanke skulle man tillbringa sin dag utomhus? vi får se vad det blir. Skulle iallafall behöva komma till kicks eller något annat ställe där de säljer hårtoningar, för som jag ser ut nu i håret kan jag inte göra på balen. Nu låter det som om min hårfärg är värsta katastofen och det är den verkligen inte utan jag börjar få en mörkar utväxt uppe på skallen... men så blir det väll när man börjar bli äldre, man kan ju inte alltid ha kvar det otroliga blondanansen som man hade när man var lite. Hur mycket man än skulle vilja...


Just det, även lite no plugg måste göras idag och ett val av låt som jag ska sjunga för musikläraren. Har verkligen ingen anning vad jag ska sjunga, någon idé? Men det hinns inte med just nu, för nu måste jag göra mig i ordning.
Pussillipuss ♥

image76
tänk om man bara kunde haft kvar sin bruna färg från i vintras...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0