Måndag

Hmm vad snopet allt blev nu, madde hade tydligen läst fel datum för nrj så mina planer för kvällen blev snabbt ändrade. Även om det inte blir något nrj bestämmde jag och madde att vi ska ses ändå, vi vet däremot inte vad vi ska göra men vi får komma på något. Iallafall ska vi mötas vid liljeholmen vid 16.30 tiden och utgå därifrån Kanske blir det iallafall en lite vistelse i stan? vi får se.
Skoldagen har varit vanligare än vanligast, eller nja.. ganska vanlig iallafall om man räknar bort alla resultat vi fått veta på olika prov. Morgonen började med ett betyg från läsförståelsens nationella i spanska som visade VG för min del. Efter det betyg på mattenationella som även det var ganska bra. Efter lunch var det time för bildprov som kanske inte gick lika bra, gick mer skit om jag ska vara ärlig. Hoppas att jag iallafall samlade på mig poöng till ett godkänt betyg. Annars är det bara att göra om, det är inte hela världen.

Nu ska jag göra mig lite fin för att sedan dra mig upp mot t-plan, puss puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0