måndag

måndag igen.. och jag är helt slut. Ärligt, jag håller på att somna hela tiden, jag känner hur ögonlocken drar sig neråt. haha men jag ska försöka hålla mig vaken så jag kan skriva det här blogg inlägget.
Den här dagen har varit som vilken måndag som helst, som betyder att inget speciellt har hänt. Det ända var att jag glömde min gymnasieinsöknings lapp hemma som skulle lämnas in idag. Ooouups, men som tur var kom mamma till skolan och lämnade den. haha det är tur att man har sina små päron ibland.
Idag blev jag så jävla irreterad på en lärare, hon påstår sig att vi ska hinna klart med två uppgifter på de lektioner som är kvar. själva grejen är ju den att vi bara har två lektioner kvar och en av dom ska vi ha prov. Vad tänker hon med igentligen. Och vet ni vad hon säger? dom som inte hinner klartsänker jag betyget på!! hon får verkligen inte sänka mitt betyg, jag behöver dom poängen och det betyget jag har... vi får ta ett snack öga mot öga, haha näh jag skoja.
Nu har jag tagit en lite pause från pluggandet, har nämligen so prov imorgon på hinduism och buddism. men det ska nog gå bra. jag får plugga så mycket jag hinner och orkar ikväll eftersom jag varit lat i helgen och inte ens öppnat boken.  borde väll lägga näsa i boken snart igen och få in allt i hjärnan. haha

pussillipuss alla mina älsk ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0