Måndag

Vilken sajk måndag, haha dagen började med spanska då vi skulle skriva manus till våra små filmer. Bara att jag nämner vilka som är i min grupp kan ni nog förstå att vår lilla pjäs kommer bli långt från normal, mina små arbetskarmater är nämligen Julia och kristina.
När jag tog sällskap med jocke på väg hem idag efter skolan fick jag ett väldigt roligt telefon samtal. Det var mamma som berättade att hon och pappa just då köpte en moppe till mig (eller vi delar på den allihoppa). Gissa om man blir glad?! har velat haft moppe skitlänge nu, och nu står den äntligen utanför huset mitt. Och kört den också har jag, vilket jag absolut inte hade några svårigheter med. Det var bara att gasa! haha så akta er.

Min kväll har även gått åt till lite plugg och sång. Mitt sångval blev tears in heaven som är en sån otrolig fin och vacker låt. Varje gång jag hör den tänker jag på dig anton, du kommer alltid finnas bland oss...
Matte, engelska och no-provet som väntar inför morgondagen känner jag mig lugn inför, jag kan helt enkelt inte göra mer än vad jag kan åstakomma. Det får bli lite som det blir, har iallafall gjort mitt bästa av min skoltrötta situation jag är i nu.

Nu väntar min sköna säng på att jag ska värma den, avundsjuka? haha skojade bara. Tänk att imorgon kväll kommer jag sitta här och tänka att imorgon är det bal.....hängde ni med på det där? Kanske ska ta det igen.. Imorgon kväll kan man tänka att imorgon är balen!! Guu vad roligt det ska bli, men jag är fett nervös om jag ska vara ärlig. Aja nu ska jag sova, god natt

Puss puss & kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0