Onsdag

idag är det som sagt onsdag, men inte vilken onsdag som helst. Utan denna onsdagen är en dag som funnits i de flesta tankarna i typ tre års tid, idag är det nämligen bal. Kan inte fatta hur fort tiden gått. Det käns som om vi precis sa hej då till mellanstadie lärarna för att börja det nya livet på högstadiet. Och nu är den tiden snart slut.. Sorgligt? ja både och faktiskt. Självklart kommer det bli jobbigt att förstå att man kanske inte kommer träffa några klasskamrater igen, men däremot öppnas en helt nya värld med flera olika vägar. Man kommer lära känna massor med nya människor och skapa sig ett helt nytt liv som är början på framtiden.
Nu är det drygt fyra och en halv timme kvar tills balen börjar, och nervositeten höjs för varje minut. Jag vet inte rikitigt vad jag är nervös över igentligen, jag menar det är ju inget att vara rädd för. Man känner ju alla. Vad är det då som är så pirrigt? Jag har faktiskt inget direkt bra svar på den frågan. Nervöst men ändå extremt kul. Jag och tjejerna bestämmde idag att vi ska ta sällskap från telefonplan, vilket käns ganska bra. Ju fler, ju roligare. Innan sista lektionen blev jag erbjuden att hänga med några hem till dom och göra i ordning oss tillsammans, men jag föredrar att göra i ordning mig själv. Käns säkrast så. haha tänk om något skulle gå snett, vilken katastrof.

Ska snart smått börja göra i ordning mig, men klänningen åker inte på förän precis innan jag ska börja dra mig upp mot telefonplan. Det vore ju sån otur om man skulle råka smuttsade ner den, låter som en typisk nicole-otur... haha


Pusssiga kramar

ha en bra fortsatt dag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0