Onsdag

Ännu en dag har flygit iväg med en väldans fart, men det är bara skönt för jag behöver verkligen helg just nu.
Skoldagen började med svenska där vi kollar på film. "flugornas herre" och för er som inte sett den kan jag säga att den är jättehemsk jag började nästan gråta. haha den är verkligen jättehemsk. Efter vår lilla filmstund var det musik och efter det gympa. Och inte nog med att vi har haft konditions test utan idag skulle vi också ha längdhopp - och stöta kulatest. Inte helt min grej kan jag erkänna. Längdhoppet gick väll ganska bra, där var det inga större svårigheter men sen kommer vi till det där när man ska använda sina arm muskler. Ärlig, var har mina arm muskler tagit vägen?! jag kunde ju knappast kasta en meter, eller jo typ 6,40 men det är verkligen inte bra. Den här kommentaren fick jag höra av min gympaläraren "Du springer som en häst, men kastar som en myra!" Inte dåligt i förvandling va?! ena veckan en häst till idag då jag helt plötsligt klassas som en myra... haha men jag tror inte det kommer påverka en sänkning i betyget, jag känner mig ganska trygg med mitt mvg.
Efter gympan var det lunch och sedan kvarstod bara två lektioner plus ett klassråd. Efter skolan drog jag hem för att plugga no, har nämligen no-prov på tisdag. Sista provet! åhh så skönt, sen är allt över.

Under lunchrasten idag bestämmde jag, runa, linnea och julia att vi ska gå på bio imorgon kväll. Det var svårt att enas om en film men efter mycket om och men bestämmde vi oss för flyga drake som verkar jättebra. Vet inte rikitigt vilka tider och så vi ska träffas så jag kanske träffar någon kompis efter skolan innan jag åker in till bion, vi får se vad tiderna säger. Detta betyder att jag kanske inte hinner skriva något imorgon eftersom jag kanske inte kommer hem förän sent på kvällen, men ni överlever jag lovar och svär. Det kan ju också vara så att jag hinner hem innan jag drar in till bion, den som väntar får se..

Nu ska jag hoppa in i en dusch eftersom jag precis kommit hem från träningen som idag innehöll ett fystest. Men det gick bra, nåra förbättringar hade man nog från förra terminen. Hoppas jag...
Kommer troligtvis se ut som en stel pinne imorgon av all träningsvärk. Hahah jag och runa får gå och ha ont och luta oss på varandra så ser vi båda lika dumma ut... hihi

Puss puss puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0