Onsdag

Idag är det äntligen träning. Känns så kontigt att bara träna en dag i veckan helt plötsligt  till skillnad från andra veckor tidigare i våras då det nästan blev för mycket... Men idag är det iallafall dax, klockan 18.45 inte 17.45 som jag trodde förra veckan. Haha jag kom nämligen en timme för tidigt och undrde var alla var. Snacka om att man stundvis är väldigt väldigt blond i huvudet. Inte för att jag brukar vara det, utan förra veckan vara bara en engångsförhändelse. jag kna lova er så klantig brukar jag aldrig vara... hmm haha ALWAYS.

Idag på gympan var det tänkt att vi skulle ha konditions test. Men dom som var nöjda med sin tid från förra veckan behövde inte, så jag hoppade det. Blev faktiskt ganska nöjd med tiden även om jag hade fel skor och förkylning. Klockan stannade iallafall på 08.10 som betydde att jag hade slagit både alla killar och tjejers rekord i nian. Jonatan i min klass kom dock 6 sekunder före mig.. så han har rekordet, men jag kom inte långt efter om man säger så. Så om man räknar bort honom var jag snabbast. Jag och jonatan var alltså snabbast bland alla i nian. Hihihi
Fick höra av gympa läraren att klassen på morgonen hade blivit helt paffade över att "en tjej" hade sprungit så fort och frågade självklar vem det var. Och det var jag! Rasmus hade gjort allt han kunnat att slå min tid, men det gick inte... haha han fick 7 sekunder dåligare. Men det är ju ändå grymt bra, men han skyller på allt varför jag har en bättre tid och att han igentligen kan springa fortare. Killar... man vet ju hur dom är, eller hur? haha

Annars idag har det inte hänt något speciellt... eller jo! vi fick tillbaka våra musik prov som visade ett resultat jag är helt nöjd med. VG, blev faktiskt lite förvånad eftersom jag inte hade pluggat något. Vad kallar man det? naturbegåvning. Haha näh nu ska jag inte överdriva, provet var faktiskt inte så komplicerat om man hade varit med på alla lektioner och läst igenom häftet precis innan lektionen. Så nu har jag bestämmt mig att jag ska göra allt för att hålla kvar mitt vg i musik. Men då måste jag framföra något för läraren. Eftersom jag är otroligt dålig på instrument få det bli sång för mig, hoppas det funkar lika bra. Man måste även klappa för att nå ett högre betyg men det ska jag få hjälp av runa och julia att lära mig. Tack, ni är så snälla ♥

Föresten idag fyller pappsen år GRATTIS !! hipp hipp hurra hurra hurra hurra
Nu ska jag snart byta om till träningskläder och kanske slänga ner något i magen
Pussillipuss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0