sanningens ögonblick

Om mig.

Du heter: Nicole Cedergren
Är du nöjd med dig själv: nja stundvis
Vad har du för hårfärg: blond
Hur lång är du: 166 cm tror jag
Senaste köpta saken: en väska
Senaste saken du sa: "vet inte" för typ 3 sekunder sen
När skrattade du senast: inte länge sen
Hur ser du på livet just nu: toppen
Ditt mål med livet: vara lycklig


KÄRLEK

Har du några känslor kvar för ditt ex: nej
Har du gråtit över kärlek: nej är inte så känslosam
Tänker du på någon kille/tjej just nu: ja
Vad heter killen/tjejen du tänker på: hållerdet för mig själv
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ibland
Tror du på långdistansförhållande: Nej, för komplicerat
Är kärlek lätt: inte alltid
Har du sovit över hos en kille/tjej även fast du inte varit tsm med personen: Ja
Har du sovit över hos en kille/tjej utan att göra något sexuellt: Ja


DIN OMGIVNING

Du befinner dig: i mitt sovrum
Om du tittar åt höger ser du: två fönster + en garderob
På skrivbordet ligger det: gamalt chokladpapper
Hur många tv apparater finns i ditt hus: 3 stycken + massor gamla på vinden tror jag
Hur ofta tittar du på tv: Ibland
Hur ofta sitter du vid datorn: ganska ofta
Sover du ensam i din säng: Ja
Säg en hemsk sak som skulle kunna hända i ditt hus: exploderar av en atombomb (jag vet inte..)

SOMMAREN 07

Gjorde du nått som du aldrig gjort förut: Ja varje dag
Någon konsert: mitt minne är inte det bästa, kommer faktiskt inte ihåg
Träffade du någon som du inte träffat förut: tror det..
Lärde du känna nya personer: antar det
Var det den bästa sommarn "ever": verkligen inte, sämsta
Saknar du nått från den sommarn: inget, förutom turkiet
Vad gillar du mest med sommar: sol, bad och sena kvällar
Den bilden du fick mest kommentarer på: va?!
Blev du kär i någon: nej
Nämn en utekväll som ingen kommer glömma: minnet igen...

Tillstånd: glad
Du håller på med: skriver blogg, du då?
Varför tror du att rika betyder mer än fattiga: tror jag inte på..
Vem är du besviken på: en person
Säg något riktigt klokt: blondiner är smarta
Senaste tåren: när min balkläning var slut..
Vad drömde du inatt: om folk jag känner/kände, en mycket konstig dröm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0