söndag

måste tacka för en fantastisk rolig dag linnea och runa! helt otroligt sköny och avkopplande med mycket skratt och "tokerier" haha speciellt händlesen med runas muffins. hihi har aldrig skrattat så mkt i hela mitt lilla liv. Det blev inte rikitigt som planerat att vi skulle ha piknik i tantoo, istället blev det på skinnis berget. ännu bättre för utsikten slår allt, man kan se över hela vårt vackra stockholm. Vi bestämmde att vi ska dra dit någon kväll och grilla, skulle vara jättemysigt. På vår lilla utflyckt tog vi massor av fina sommarbilder, kan dock inte lägga in dom på den här datan. Ni får hålla ut, inom en korttid kommer dom läggas upp. hihi

Men efter en sån här dag med massor av solande är det skönt att komma in. Ännu gladera blir man när man ser hur mycket färg man fått under dagen. Hahaha härligt, man känner sig frisk och fräch.

Nu ska jag hjälpa till att göra i ordning middan som blir en smaskig kyckling sallad. Min favorit!
Pussillipuss, om vi inte hörs ikväll eller imorgon i skolan ska jag imorgon kväll försöka skriva ihop ett inlägg. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0