Söndag

Detta inlägg kommer bli lite stress-skrivet för jag ska snart dra iväg på match och jag har varken bytt om eller packat väskan. Jag får vara snabb som blixten! Inte har jag plattat håret heller... katastrof eller vad säger ni? haha det får bli en oplattad dag idag, ska ju ändå bara spela match... Mycket mer än match blir det nog inte dag, eller ju lite plugg men annars ska jag bara ta det lugnt för att samla på mig krafter inför skolveckan.

För er som kanske inte har ögonen helt öppna, kanske håller på att somna eller helt enkelt lite halv taskig syn kanske inte sett att jag designat om min blogg. Är faktiskt ganska så nöjd, känner mig mer hemma i den här looken. Haha, på tal om look på onsdag ska jag klippa mig. Ahh!! jag hatar att klippa mig, blir alltid så missnöjd. Men jag kan bara inte se ut som jag gör nu länge till för det är sååå slitet. Får hoppas på att det blir bra för på onsdag är det ju bara en vecka kvar till balen och det vore ju katastrof om det blev alldeles för fult. Ärligt, om det blir fel kommer inte jag vilja gå till skolan på hela veckan och absolut inte balen. En räddning finns dock: Hårspray!
Hårsprayen funkar alltid vid alla tillfällen.

Nu måste jag rusa till badrummet och byta om!
Puss puss, önska mig lycka till till matchen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0