Söndag

Sista lediga dagen innan skolan tar fart igen...som tur är det inte långt kvar, två veckor! Tro mig det gåt fort.
Dagens som varit har det inte hänt så mycket, sitter fortfarande i pjamas. haha kan skydda mig med att jag inte för så länge sen steg upp från sängen. Måste väl börja göra mig i ordning snart för jag ska möta madde vid 13.00 tiden i stan. Jag vet inte rikitgt vad vi ska göra i stan mendet kanske blir lite shopping eller fika? Idag är det ju morsdag så jag ska nog handla en fin blomma till mammsen. "puss mamma på din dag" hihih
Igår satt jag uppe till klockan 1 på kvällen och gjorde bilduppgifterna, vilket gav resultat för jag är nästan klar.  Ikväll måste det bli lite plugg inför engelska provet och göra det sista på no redogörelsen, men jag vill verkligen inte. Jag är så himmla skoltrött just nu. Men jag får jobba hårt nu två dagar så är allt över på onsdag då jag bara kan koppla av. På fredag denna vecka sätter ju lärarna betygen också.. det betyder att efter nästa helg kan man bara chilla i skolan, eller man behöver iallafll inte jobba lika hårt. För lärarna kan ju trotts allt ändra ett betyg.


Soliga pussar och kramar
       Pusss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0