Söndag

Söndagen har försvunnit som en stark vindpust och om några timmar är det dacks för plugget igen. Den snabba dagen går dock inte att klaga på, jag har haft det jättemysigt. Vid 12 tiden träffade jag madde vid t-centralen. Efter det sprang vi runt på massor smycke - och sminkaffärer för att hitta det vi letade efter. Dagens köp blev lite smågrejer inför balen mm. Dagens köp blev en vitnagelpenna, lösnaglar och ett par otroligt snygga pilotglasögon som jag längtat efter så himmla länge. Jag har nämligen väldigt länge tyckt att pillotglajjor bara är så snyggt och velat haft ett par, fast jag har inte hittat några speciellt bra. Enda tills idag.... haha vilken story! Efter vår lilla shopping tur tog vi en promenad till amla stan där vi satt oss på ett jättemysigt café och fikade lite. Mätta och belåtna gick vi sedan ner mot vattnet och satte oss i solen ett tag innan vi fortsatte vår promenad mot slussen.
Vad som mer hänt under dagen är inte speciellt roligt att läsa om, lite solning, plugg mm.

En mycket bra dag om man ska summrera allt! :D
imorgon (måndag) är det än en gång en sån där härlig sovmorgon till 11.10, haha

pussar och kramar ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0