Tisdag

Vilken dag... Skoldagen började med massor av lektioner som man sakta men säkert klarde av. Som vanligt håller jag på att frysa ihjäl i skolan, börjar allvarligt talat tro att jag lider av någon sjukdom. Hahah ni borde bara känna mina händer, dom är verkligen ISKALLA. Uhh fryser bara att jag tänker på det.
Idag fick vi tillbaka so proven som visade ett väldigt bra resultat, 46 av 48. Hoppas verkligen att det är mvg, det borde väll nästan vara det?!
Efter gympan som var ovanligt rolig och knäpp hängde rasmus och jocke med mig hem och tokade sig. haha näh jag skoja vi hade jätte mojsigt. Jag måste säga att jag är nog världens sämsta på guitar hero, medans rasmus vinner en guldmedalj och jocke en silver hahah

En mycket rolig dag, men oj så knäpp stunvis, hihi
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0