Tisdag

Tog moppen till skolan idag, det var väldigt skönt eftersom man ite behövde stressa så mycket på morgonen. Det tar ju typ bara någon minut med moppen till plugget. Skoldagen började med engeska prov som var skit enkelt, tror faktiskt att jag kan få full pott på det om det inte var något slarv fel.. Efter engelskan som slutade tidigare satt jag mig och snackade med massa och lyssnade på jannis lilla historia om valborg haha ! Efteren skön rast var det dacks att använda hjärnan igen, det var nämligen matteprov. Som inte gick så jättebra, men jag får hoppas på det bästa. Efter matten väntade bara två lektioner innan det var lunch. Efter vår långa lunchrast hade vi no prov och efter det en rolig gympa lektion i solen.

Det var min lilla dag i snabba drag, kanske inte världens roligaste dag men den funkade. Efter skolan var det tänkt att jag skulle ta moppen för att fort komma hem. Men så blev det inte rikitigt eftersom moppen min blev stulen av killarna. Så det blev att jag stog och snackde med dom i ungefär 20 minuter om olika saker innan jag drog hem.

Väl hemma gick jag och handlade glass innan jag skulle dra iväg och köpa lite saker.

Planer inför kvällen är att göra i ordning naglarna inför imorgon kväll då den efterlängtade balen äntligen är. Kanske även pröva kläningen för att se att allt sitter som det ska. Måste gå lite i mina klackskor också så jag inte får skavsår imorgon.. haha


Nu är det middag, ha det bra

Puss puss och kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0