torsdag

Det är torsdagmorgon och här sitter jag färdig och klar, väldigt ovanligt. Jag brukar nämligen vara klar i sita sekund innan jag ska gå till skolan. Men den här morgonen har allt funkat, det måste vara ett tecken på att den här dagen kommer bli superbra. Kanske en lyckodag för en gångs skull? Haha. man kan ju alltid hoppas eftersom jag alltid har otur. Bion ikväll ska iallfall bli jättekul, jag har alltid kul med er tjejer det ska ni vet...

Dagens klädsel: leggins, linne och tunika
Frisyr: utsläppt
humör: pigg och glad
dagens måste: plugga matte..
dagens höjdpunkt: bio!
dagens längtan: när skolan slutar

Puss puss ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hahahahah!! det BLEV en lyckodag!! :D

Ha det så kul på bion! Jag kom precis hem från jobbet och ska till LUF-mötet nu, men en LUF-vän ringde mig och sa att det kanske kommer att vara inställt :( Hoppas inte det, den här dagen har annars varit så perfekt.

2008-05-22 @ 18:14:20
Postat av: Nicole

aa gårdagen var helt enkelt bäst, en vinst på15 tusen kronor tackar man ju aldrig nej till! :D

2008-05-23 @ 07:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0