21.38

Shopping dagen blev som tänkt, en underbart rolig dag med bästevän Sofia. Inte för att det blev speciellt mycket shopping eller överhuvudtaget mycket tittande i affärer. Det var ju så himmla mycket folk så Fia trodde att hon skulle tappa bort sig. Haha, jag köpte iallafall en klänning/linne i leopard mönster på gina. Väldigt fin tycker jag, man känner sig lite fest klädd. Efter att ha trllat runt på stan och letat efter ett café gick vi tillbaka tilldet första vi var på (men som det då inte fanns platser på) men med både min och fias tur fick vi en var sin plats haha. Vi började vårt fika med en var sin smoothie och sedan efter lång tid gick vi på en var sin kaka. haha. En väldigt mysig stund iallafall med mycket prat, driv och skratt. Men roligat under denna dag var iallafall när vi skulle gå från cafét, haha då backar sofia några steg bakåt och vet då inte att det står en pall där (? tror det var en pall) iallafall så ramlar hon typ baklänges. Fast väggen bakom pallen räddade henne. Hihi såg väldigt roligt ut. haha

Nu på kvällen skulle jag kanske iväg och träffa bella ,men tror inte det blir något. Så det bli nog bara tv tittande. Vill helst inte vara hemma för nu är hela mitt rum helt uppbrytet.... har typ inget golv kvar och så här kommer det vara ända ram tills efter jul.. Problemet har nu hittats och de tär inte avloppet det är fel på utan det har blivit möggel under mitt golv... så nu har jag inget rum.. Så där lagom roligt asså... Bara min otur. asså jag säger det men det finns nog ingen som skulle vilja vara mig, ha mitt liv eller ta min otur.

Jaja kvällen blir som den blir, vet inte hur jag ska kunna sova än. Men eftersom syrran är borta i natt så får jag väl ta hennes rum. Men hur blir det sen då?! Puss puss ha en bra kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0