Första advent

Få se hur mycket jag orkar skriva etfersom jag är väldigt sjuk. Känns ansträngande att ens röra sig men mina fingrar få stå ut med det. Min hals började göra ont igår men har bara blivit värre och värre under dagen och nu är smärtan verkligen max i både hals och huvud. Och jag fryser så jag skakar.. tror jag har feber, eller iallafall håller på att få.
Usch vad dåligt jag mår! Jag har ont i hela kroppen..
Jag har iallafall lyckats stå ut med en shopping runda i täby centrum idag med mami. Jag mådde väldigt dåligt men det var ändå en mysig stund. Vi åt lunch på ett mysigt café; macka och varm choklad (bra för halsen) och shoppade. Köpte i och för sig inte så mycket utan mest tittade ut saker jag vill ha i julklapp men en brun cardigan och underkläder blev det från gina. En mysig tröja att ha nu när man är sjuk... Efter shopping rundan klarade jag inte av att vara uppe på fötterna längre så jag satte på en film. Million dollar baby, en film som vi säkert haft flera år här hemma utan att jag sett den men när Fia berättade om den i sin blogg var jag ju bara tvungen att se den. Och jag tycker precis som henne, att den var otroligt bra!

Igår kväll var jag med madde, jätte roligt att umgås. Har nästan känts som om vi dras ifrån varandra i och med att man inte längre går i samma skola. Men jag lovar dig att så lätt blir du inte av med mig. Vi gjorde inget speciellt utan köpte lite godis, kollade på tv och snackade. Sånna stunder måste man ha ibland. Förlåt bara att jag klagade lite över min smärtande hals...

Medans jag tittade på film var det lussebull-bak här hemma. Jag orkad ju tyvärr inte medgå i denna "trupp" men äter gärna en nybakad sen senare ikväll. Smaskens, det måste man ju vara gör nu när det är första advent. Tänk att imorgon är det redan den 1 december, guu vad fort detta år gått. Men måste ändå säga att det här året har varit det bästa under alla mina levnadsår! Har hänt otroligt mycket i mitt liv, allt kanske inte varit bra men det som verkligen varit bra slår ut allt. Nu väntar bara den fantastiska resan om 16 dagar. Och inte kan det bli sämre när man vet att man ska få åka dit?

Nu orkar jag inte skriva längre, nacken värker... Puss puss
blir troligtvis hemma imorgon (eller jag blir) så jag slänger nog in ett inlägg om jag orkar.
orka rinte rätta alla stavfel, hoppas ni fattar vad jag menar , haha ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0