Fredag

Ännu en skolvecka avklarad. Dock väldigt ansträngande på grund av att jag varit helt slut. En liten krånglig vecka också. Jag hade nämligen lyckats med att få 180 virus på min data så den har varit på lagning hela veckan, där med förklaringen till varför jag inte kunnat skriva på hela veckan. Utan data, ingen blogg skrivning... så illa var det. Stötteäven på lite fler problem med datan, men nu är allt löst. Haha.
Idag hade vi beeptest på gympan, alla kan nog gissa om de tvar jobbigt eller inte. Haha men ganska skönt iallafall för efter gympan åkte jag hem och åkte sedan till lektionen som började efter lunch. Så fredagen kändes hyfsad enkel. För nu är det ju äntligen helg! En helg jag längtat efter grymt mycket. Och framförallt tills imorgon, eller kanske ska jag säga idag? Haha, ska iallafall bli jätteroligt.

Få se om jag hinner skriva imorgon, mycket att göra innan jag ska möta Linus, Madde, Sofia, Bella och Philip. Fick jag med alla? Haha. Juste eftersom jag inte skrev igår måste jag ju gratta Sofia här i bloggen nu.
Grattis i efterskott gums <3!

Nattiga pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0