Fredag

En skön och lugn dag måste jag säga, men nu på kvällen dock väldigt trött efter hela veckan.
Eftersom vi inte hade nån lektion idag efter gympan (inte förän efter lunch) drog vi tjejer i klassen och åt lunch. En jättebra idé tycker jag, det måste vi göra om flera gånger. Vi tog iallafall tvärbanan till gullmarsplan där vi gick till subway. Mmm så gott det var, grillad macka med skinka, ost, sallad, gurka och curry och en coockie till efterrätt. Haha
Men nu har mackan hunnit svälta sig i magen i flera timmar och även middagen som blev en hamburgare från t-plans gatukök (vilken fredagsmiddag va?!). Haha, hade ju som sagt match ikväll så jag och mami åkte förbi gatuköket på väg hem. Matchen mot Duvbo slutade med 2-2, ett mål gjort av moí hihi! Blev värsta fajterna ute på plan, nära till slagsmål asså. Haha en u andra laget frågade vad jag var för jävla bitch! Kort stubin eller vad?! aja vem tar åt sig av sånt skitsnack, vi skrattade bara åt dom istället.

Hade planer på att hitta på något nu ikväll men ligger nu i sängen och har huvudvärk... jobbigt, måste gå till synoptiken  här någon dag. Käns som om jag inte står ut med denna huvudvärk längre.
Aja nu blir det antingen film eller sova för min del. En riktig sovmorgon imorgon ska de bli, och kanske en vistelse på stan. Är såå shooping sugen haha. Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0