Lördag

Nu är jag äntligen hemma från dalarna. Har väl inte varit jätteroligt men följde med för mammas skull. Men lite roligt iallafall att träffa alla släktingar man har (som man inte ens visste att man hade). Tragiskt att se faster Siv så sjuk bara, usch man fick nästan tårar i ögonen. Hoppas verkligen att det kommer gå bra för henne, eller frisk kommer hon ju aldrig bli eftersom den cancer hon har är kronisk men hoppas på en bra medicin så hon slipper den otroliga verken.
Mitt hjärta till dig idag faster <3
"Borta bra men hemma bäst" Något som stämmer alldeles perfekt, just nu ligger jag i min sköna säng och bara njuter av tanken att få ta en sovmorgon imorgon. Myyyyyss. Min huvudvärk har tuvärr kommit tillbaka, aj aj aj. Måste verkligen gå och kolla min syn nu, har ju förlorat mycket på det i skolan när jag inte ser rätt på siffror på matteprov till exempel. haha
Nu är det inte många dagar kvar till Sofia fyller 16 år! Vi räknar ner dagarna gumman, och längtar. haha fast ännu mer längtar jag till nästa lördag då vi ska fira dig.

Imorgon som sagt blir det sovmorgon och på kvällen innebandy match. På dagen har jag ännu inga planer, kanske träffa någon eller ska man ta sig tid och åka och kolla ögonen?. Låter mer frästande att träffa någon, men mer inteligent att kolla synen. Haha, min kloka hjärna får bestämma sig imorgon efter en skönhets sömn.
Puss puss, god natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0