Lördag

Min sovmorgon blev inte som tänkt, konstigt nog vaknade jag tidigt. Men jag tror jag har förklaringen, eller två faktiskt. Ett att jag ligger och tänker så himmla mycket hela tiden och drömmer konstiga drömmar och två att det hänt något i mitt hus så det luktar apa i mitt rum. Usch, hit vill ingen komma just nu så får sova hemma hos någon anna i natt för pappa ska göra något så då kommer det lukta ännu mera. Någon som vill ha mig hemma hos sig i natt?! haha
Mamma har fått för sig att vi ska storstäda här hemma idag, och att jag måste hjälpa till... Får göra det lite snabbt nu på morgonen för sen vill jag åka till stan och shoppa. I detta snöoväder?! Äh, det blir mysigt.

Hallå! Nu säger mamma att jag kanske inte kommer kunna sova i mitt rum på flera dagar! Wiiie det betyder att jag måste sova bort flera dagar. Guu så skönt haha om jag hittar någonstans att vara såklart. Men det löser sig nog, för här hemmakan jag inte vara. Näh nu ska jag börja städa här hemma så jag kan få ha lite helg någon gång.
Puss puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0