Lördag

Kom precis hem från jobbet och passar då på att slänga in ett litet inlägg innan det är dags för mig att åka på match. Min fredag blev ganska intensiv skulle man kunna säga. Jag kom till träningen och fick veta att jag skulle få spela en match med damlaget så först tränade jag och sedan åkte jag iväg och spelade en härlig lång fredagsmatch med dom. Jag var verkligen skit nervös innan men matchen gick jättebra. Jag är faktiskt nöjd över min prestation, högt tempo, mycket skott och till och med lyckades jag stå för första målet. Wiie! haha. Efter matchen var jag typ utsvulten, farmor var på besök så jag hade planerat att äta med henne efter min träning men eftersom planerna ändrades fick jag aldrig nån mat. Haha. Aja när jag kom hem fanns det inte så mycket mer att göra än att duscha och princip lägga mig eftersom det skulle bli en tidig morgon idag.

Ikväll efter matchen kommer madde hit. Ska troligtvis också göra en sak, för tänker fan inte låta allt "försvinna" utan att få svaret. Få se om jag hinner slänga in ett inlägg om hur matchen slutade och mitt liv....
Puss puss ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0