Lördag

Allt käns som värsta kaoset just nu. Vad och vilka ska man välja? Vilken sida? Tänk om man sviker? Men jag ska försöka stå utanför dessa frågor, och försöka slippa behöver tänka på frågornas svar. För det måste ju kunna lösa sig...

Göteborgarna var inte i Stockholm länge (tråkigt), dom skulle igentligen åkt hem imorgon men när väl tågbiljetter skulle bokas visade det sig att det inte fanns några platser kvar, det enda som fanns var dagens morgontåg. Så nu sitter jag här, halvt utråkad och väntar på att något ska dyka upp. Men det tror jag inte... Får väl vara så där lagom tråkig och försöka hitta på något själv i min ensamhet. Ojojoj nu låter jag helt deprimerad, förlåt det är jag verkligen inte. Heheh känner bara att jag har extremt tråkigt just nu. Skulle ju kunna hör av mig till honom... vi skulle ju träffas, men jag vet inte...
Planer annars för kvällen är att troligtvis möblera om i mitt rum, så jag får väl använda min konstnärliga sida och rita upp en lite skiss över hur rummer ska se ut.
En helproppad dag av roliga saker var det iallafall igår. För er som kansk einte kommer ihåg så skulle vi på en hel shopping dag och det blev det verkligen. Tror vi var inne i stan vid elva och inte hemma i huset förän efter sex på kvällen. En jättemysig dag med lunch, fika och lite shopping (framförallt var det självaste shopaholicen själv som köpte saker) hehe det blev en ny vinterjacka, hårspray och en tunika/kläninig. Jättenöjd med allt. Men jag måste ju ha jeans....! Måste åka in och köpa det någon dag. Kanske ska man åka in nu? ja, få se om jag orkar..

  
    min nya tunika                                               Sofias tröja som jag fått låna

Puss puss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt tunikan ?

2008-11-01 @ 16:42:28
Postat av: Nicole

På bik bok

2008-11-01 @ 18:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0