Måndag

Ojojojojoj och åter oj och förlåt. Har inte skrivit sen i lördags. Usch fy på mig. Haha.  Men ni ska vara glada för låg precis i sängen och bara kopplade av med lite sms och tänkte på att bara gå och stänga av datan, då jag plötsligt kom att tänka på min lilla blogg. Så grattis allihoppa att ni får läsa ett litet inlägg.
Skoldagen var sig lik alla andra måndagar, seg men gick ändå hyffsat lätt. Börjar känna mig skoltrött, en mycket hemsk känsla måste jag säga. Käns absolut inte peppande att gå till skolan dagen efter, inte för att jag inte trivs för det gör jag verkligen utan att vi börjar så himmla tidigt varje dag. Kvart över åtta varje dag. Men måste iallafall säga att skoldagarna har blivit grymt mycket roligare nu när vi blivit två tjejer till i klassen. Haha killarna är nog redan trötta på mig, Matilda och Angelica. Härligt härligt! haha

Imorgon börjar morgonen med lite hälsa och sedan på eftermiddagen med engelska. Usch vi ska ha redovisning, usch nicole har inte tränat, usch jag är inte bra på sånt och usch för engelska. Haha, har iallafall tränat lite på redovisningen så det får gå som det går "Herregud jag är ju inte värsta engelskmannen, jag bor ju i Sverige" haha alla har vi våra egna små förklaringar till varför man inte är speciellt duktig på något, och det är min!

Nu tycker jag nedräkningen börjar, hihi eller hur Sofia? För på torsdag fyller Sofia år. Grattis i förskott!!!
Puss puss, nu ska jag sova, god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0