Måndag

Måndag eftermiddag och jag sitter här i mitt rum och håller på att frysa ihjäl medans jag tänker tillbaka på helgen som varit. En helg jag och säkert flera längtat grymt efter med stora förhoppningar. Men kvällen blev helt misslyckad, katastrof gånger tre... Orkar inte prata om det men det spårade verkligen ut, om jag säger så här det slutade med en misshandel så kan ni nog alla förstå att man helst bara vill glömma kvällen. Aja det var trevligt så länge det varade. Efter all katastrof tycker jag att vi ändå kunde få lite skratt och glada miner på läpparna. Haha sofia hur många ringde vi igentligen? haha stackarna... Efter bara några timmars sömn var det dags att gå upp för att städa innna mami och papi skulle komma hem och sedan åka till stan för att träffa flckorna och fixa tillsammans. En trevlig lite stund tillsammans. Efter cafét var det bara att skynda sig hem och byta om till innebandysaker och åka på match. En vint med 14-1 blev det, ett mål och tror det blev 2-4 asist. Har faktiskt ingen koll, haha efter ett tag tappar man räkningen när man möter så enkla lag eftersom det är så enkelt att passa och skjuta då. Eller kanske var det vi som var otroligt bra? HAHA överlägsna alll the time!

Snart ska jag åka på innebandyträning, vilket inte alls käns speciellt peppande. Efter lördagens få sömntimmar är min kropp helt slut. Känner mig som en levande sovande zombie. Tyvärr så har vi också fysträning idag efter träning(fatta jobbigt med springning efter en träning!) så jag hoppas min trötta kropp står ut med det. Men framförallt om min sträckning i vaden orkar med det! :O vilade idag från skolans innebandy så hoppas det ska funka nu på kvällen. Man vill ju verkligen inte skada sig och bli borta... Men aja skit samma, hur som helst så ska jag iallafall träna.

Puss puss, kanske skriver ikväll ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Men HALLÅ!! Du skulle ju logga in på msn din mupp!! :0 :0 :0

2008-11-19 @ 19:30:34
Postat av: Nicole

Men rebecca jag var ju inne, vi pratade men sa du att du skulle komma tillbaka snart (BRB) men sen kom du aldrig :( haha

<33333

2008-11-20 @ 16:19:28
Postat av: rebecca

ojjjj...haha ok ;P

2008-11-20 @ 22:52:05
Postat av: Nicole

haha eller så är det jag som blandar ihop det :P <3

2008-11-21 @ 16:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0