Onsdag

Hallå gott folk, hoppas ni mår lika bra som jag för jag känner mig alldeles sprallig och glad i kroppen. Har ingen förklaring varför men veckan har känts ovanligt bra och lätt. Det har helt enkelt rullat på, skulle man kunna säga. Lite extra gla´ blir man ju också när man vet att man kan vara uppe hur länge man vill ikväll och sova hur länge man vill imorgon, studiedagar är ju bara det bästa som finns! Eller egentligen är det nu dagen innan som är skön, har planerat en kväll i min säng med datan i knät och kolla på massor med filmer. Sen får vi se hur det går med filmtittandet och vakenheten (kan man säga så? aja) eftersom jag alltid alltid somnar när jag tittar på film. Men ska verkligen hålla mig vaken. Kanske en skräckis? Imorgon ska jag först och främst sova ut och ha en lång och skönsovmorgon, ta en lång och skön dusch och senare kanske träffa nån och kolla på film. En mysdag helt enkelt, får hoppas på det iallafall.
Just nu håller pappa på att koppla in dvd:n här nere i "mitt rum" så jag ska kunna ligga och kolla på film hela dagen imorgon, höhö!

Om tre veckor är jag i Indien nu, bara 19 dagar kvar! Helt sjukt vad tiden går fort, käns ju som om man precis sa att det var en månad kvar i nian. Och nu helt plötsligt har man gått en termin på gymnasiet och snart är framme vid den stora resan. Tänk att den tiden som är kvar till resan, det är samma långa tid som jag kommer vara i Goa. Tre veckor kvar och tre veckor där sen. Så med min kloka hjärna räknar jag snabbt och enkelt ut att jag kommer hem med en brun och fin kropp om 6 veckor.


aja nu händer det lite saker här hemma så nu är jag irriterad... puss hej då ♥
Får se hur det blir imorgon.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0