Onsdag

Förlåt att jag inte skrivit på några dagar men jag har drabbats av en konstant huvudvärk som jag haft i flera dagar i rad nu. Tror faktiskt att jag börja bli sjuk för varken alvedon eller massor med filtar för att bli lite varm gör mig bättre. Innan middagen tänkte jag vila lite framför en film vilket istället ledde till att jag somnade i en och en halv timme. Otroligt skönt. Bättre än att sova på dagen finns ju inte. Men allt handlar nog om att jag inte mår prima just nu. Får se om jag orkar kravla mig till skolan imorgon, vi har ju för sig APU vilket inte alls är speciellt ansträngande så jag ska nog kunna stå ut.

Igår i skolan kom det två nya tjejer i klassen och hälsade på, Matilda och Angelica. Jättesnälla tjejer så jag hoppas verkligen att dom börjar. Vi behöver verkligen lite fler tjejer, haha så slippejag bli mobbad.
Imorgon kväll är det nog dags att börja packa väskan inför helgen eftersom jag och mami åker till dalarna på fredag. Har inte riktigt bestämt mig vad jag ska ta med för kläder, men ska välja ut något fint. Hihi

Kan typ inte fatta vad tiden går fort, nu är det bara en månad och och nio dagar kvar innan jag åker till paradiset, solen och den otroliga värmen! Jag längtar så himmla mycket till min paradis strand och det helt fantastiska landet, människorna och naturen. Svårt att förklara med det är helt otroligt bäst där! Men värmen i luften och havet slår nog allt. Drygt 30 grader i havet och säkert 10 grader till i luften, MINST! En brun kropp i dystra januari är bara sån härlig känsla haha, det lyser upp allt och solen som gett en sån energi räcker hela våren. Men kan ändå inte fatta att det gått ett helt år sedan jag satt här och tänkte på hur det skulle bli, hur det såg ut och nästan lite nervös i kroppen.
Jag kommer ihåg på nyårsafton ,när vi familjen skålade på stranden med alla färgglada raketer över oss och sa till varandra "Att detta ska bli ett bra år" och det intala jag mig även själv och verkligen önskade. Och faktiskt käns det som om denna önskan gått i uppfyllelse, jag har varit så otrolig lycklig många gånger det här året. hoppas det fortsätter... och hoppas på ännu ett bättre år nästa år, kanske är det platsen som göra att alla drömmar går i uppfyllelse? Isåfall vet jag precis vad jag ska önska mig denna nyaftonskvällen...

puss puss, nu ska jag koncentrera mig lite på vad madde padde säger i telefonen. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0