Tisdag

Två dagar på skolveckan har nog gått och helgen närmar sig med kalla steg. Käns ju som om man måste få med ordet kallt nu när det är sån här snökaos ute, massor med snö och väldigt kallt. Inte för att skryta eller så men nu är det bara 20 dagar kvar tills jag åker till värmen. Men igentligen kanske det bara är värmen som skiljer sig?!; här i sverige är det kallt med vit snö och i goa varmt och vit sand. Haha usch vad det låter härligt. Bir alldeles sprallig när jag tänker på den underbara stranden, härliga värmen och det häftiga landet.

Nog pratat om det. Igår hade jag utvecklingssamtal. Stackars mig, eller kanske ska säga stackars mamma?! Haha näh skoja det gick jätte bra, jag är såå duktig så. Jag har väl då aldrig gjort något illa... Trots att jag fryser exakt hela tiden har jag lyckats klara av dessa två dagar och klara nog av morgondagen också. Under torsdagen får jag samla på mig energi till fredag eftersom vi har studiedag då. Såå skönt, ska sova bort hela dan! Försökte få min lärara att förstå att det blir en klämdag på fredagen eftersom vi är lediga torsdagen och att det sedan blev helg, men jag tror tyvärr att hon inte var så hajj på den idén. Men man får väl komma dit och visa sig och ha en lite slappdag, "just relax and take it easy".

Näh nu tror jag det är dags för att göra mina tråkiga naglar lite snygga. Mina händer är typ snustorra så det blivit sår så då tycker jag att iallafal naglarna kan se lite fina ut. Men frågan är då bara om jag ska måla dom eller sätta på lösnaglar? Hmm svårt val... Usch nu får jag sån här beslutsångest igen.. bara av att välja hur naglarna ska se ut! Vilka problem vi tjejer kan ha asså, ni killar ska vara glada. Men då gäller det bara när det handlar om naglarna annars tycker jag synd om er. Haha skoja, tänk vad livet skulle vara tråkigt utan killar?! Eller det skulle inte ens vara något liv

Efter att jag sovit på en hård kudde i natt och drömt en mardröm har jag väldigt ont i nacken. Har dock blivit bättre nu senare under dagen. Drömma är något jag har börjat med (eller asså drömmer gör man ju alltid)  men har nu börjat komma ihåg alla mina drömmar. Det är antingen mardrömmar, helt korkade eller drömmar som jag helst håller för mig själv. Och just i natt var det en mardrömm. Usch.. Vad ska det bli natt? Jag lovar, jag berättar imorgon.

Usch varje måndag och onsdags morgon undrar jag varför jag var så himmla knäpp och valde idrottsprogram med innebandy inriktning. Ibland blir jag bara så himmla trött på skolans innebandy... Liksom först gymma sen springning i detta väder! och sen innebandy träning och inte är det slut då inte...., utan då är det springning tillbaka till skolan i detta väder igen! Helt slut är man. Haha men en utveckling inom innebandy blir det iallafall, hoppas jag?

Aja nu ska jag sluta skriva (känner mig lite hyper just nu) fråga mig inte varför... Puss puss
En sista sak, kan inte förstå hu rjag ska klara mig utan min mobil i tre veckor när jag är borta. Jag kommer inte kunna prata med bästevän och alla andra på 22 dagar! Usch hemsk tanke.. guu vad jag ska längta... Blir till att träffa alla sen när man kommer hem.  PUSS PUSS  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0