Torsdag

Veckan börjar lida mot sitt slut. Redan?! Käns som om veckordagarna bara flyger iväg, och helgerna också för den delen. Men nu värmar sig helgen med stora steg, även glada. Har nämligen en helt ledig helg. Haha kan ni förstå jag, nicole cedergren har inte en enda match?! Helt underbart käns det. Så mina planer är att denna helg ska bli otroligt bra. Bara vara med kompisar och inte behöva tänka på tider och allt vad man behöver tänka på innan matcher. Så hoppas att det finns några som vill umgås med mig. Haha käänne rmig också på ett riktigt fest humör! Bara längtar så mycket efter fest. Efter förra helgen vill man ju ha en lyckad fest i sina tankar. Haha, soo tell me where I can found the parties!?

Idag tillbringades mattelektionen i en hockeyhall för att kolla när pöjkarna spelade match mot Whalters gymnasium. Självklart tycker jag att vi var bäst, men motståndarna vann dock med ett mål. Spännande match? Nähh inte riktigt, jag koncentrerade mig mer på att inte frysa ihjäl. Inte visste jag att det var så himmla kallt i en ishall. Haha fast det hör man ju försig på namnet... men ändå, kära små killar sätt in lite värme! Men käns ändå som om jag kommer klara av denna kyla i 26 dagar. När man vet att man snart klommer till drygt 40 grader klarar man av allt. Hihi
OMG, jag måste ju snart börja packa. Hehe iallafall skriva en liten packningslista.
Igår efter skolan var jag i stan med mina älsklingar, Fia och madde. Måste bara säga att shit vad mycket fina kläder det finns nu. Klänningar och leopard färgat överallt. Så helgens ska även tillbringas i lite affärer. En ny klänning att ha på sig på starndpromenaden? Elle kanske till julafton och nyår? Skulle man ju inte tacka nej till. Så det blir till att hitta några riktiga fina nu i helgen.

Snart, eller om någon timme är det dags för träning. Kanske träningsmatch? Aja vi får se.Puss puss ♥
juste glöm inte, jag vill på fest i helgen! haha jag litar på dig nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0