Måndag

Ja hej alla blogg läsare jag kan berätta för er att ni läser en blogg skriven av världens mest virrgaste, knäppaste och mest oturdrabbade tjej. Heh, ni kan vara lugn, jag tror inte det smittas av. Eller nja lite kanske. Haha i morse tvingade jag mig upp klockan kvart över sex (den tiden behövs om man måste packa alla innebandy saker tänkte jag) men nu när jag stressat att packa, sprungit runt och letat efter saker och äntligen var klar och på väg ut ur dörren får jag veta att klantiga lilla jag inte har någon träning nu på morgonen utan att jag börjar kvart över tolv, asså fatta vilken sovmorgon jag kunnat ha. Men nu är jag pigg och inte alls på humör för att sova. Så det får väl bli någon bra film att utnyttja denna tid med.
Försig jag skulle ju kunna åka och klippa mig...? hmm men det orkar jag inte. Det får bli efter skolan någon dag i veckan istället. För jag måste ju se fin ut till släktträffen på fredag. Ärligt, det är ingen som kommer känna igen mig.. känne rju knappast igen mig självpå bilder som är några år gamla. Tänk att man kan förändras så mycket? Och inte tala om vad många jag inte kommer känna igen, haha alltid på sånna här tillställningar kommer det fram folk och säger "Hej, guu så stor du blivt, sist jag såg dig var du en liten bebis" Haha vad ska man svara? "Jaha, vad konstigt det var ju 16 år sedan, ganska realistiskt va?"

Nu blir det film tittande, måste välja ut någon riktigt bra film att gotta mig i nu i några timmar. Är på ett riktigt kärlekshumör så den genre får det bli. För vem tackar nej av att smittas av lite lycklig kärlek? Jag skulle då inte säga nej, skulle ju så gärna vilja att dina ord var sanna. Att du verkligen menade det. Men då förstår jag inte riktigt varför det är så jävla tyst?
Men aja det kanske är menat att det ska bli så här? Precis motsattsen till vad jag trodde den kvällen och tidigare.

Puss puss, skriver nog mer ikväll

    
jag längtar tillbaka till USA och new york! Troligtvis blir det resa dit i vår.
      Hoppas hoppas verkligen, men tror faktiskt det blir av. HAHA
            (den här fina bilden hänger som en tavla i mitt rum)


Kommentarer
Postat av: trollson-mirre

USA & NY for lajf<3

skulle inte banga på det :)

2008-11-04 @ 22:58:03
Postat av: Nicole

näh haha det är helt underbart där <3!

2008-11-04 @ 22:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0