About me


Namn: Nicole Cedergren
Födelsedag: 4 mars
Hemstad: Stockholm
Boende: radhus
ort: hägersten
stjärntecken: fisk
ögonfärg: blå
hårfärg: blond
skostorlek: 38
klädstorlek: XS-S
syskon: en lillasyster 
din svaghet: att ta farväl
dina rädslor: att förlora mina närmsta
hur vill du dö: lyckligt
ditt beroende: sminka mig, platta håret och digestive haha(a)

HAR DU?

spytt ner din kompis:
  Nej
skämt ut dig för mer än 100 pers: ja det har nog hänt :P
kissat på dig över 15 års ålder: Haha NEJ vilken fråga!
gått på bio senaste månaden: japp, en riktigt mysig kväll (skräckfilm, hjälp!)
varit berusad: oohh nej 
blivit tagen av polisen: nej
blivit rånad: ja, men bara något litet. Inget alvarligt
köpt en macka istället för godis: Ja flera gånger
ätit potatismos: absolut
åkt tunnelbana: såklart jag bor ju i Stockholm 
ridid en kamel: På kålmården
rökt: nej fina flickor röker inte 
knarkat: Aldrig
varit ute längre än 7: sju på kvällen eller enda fram till sju på morgonen? haha

LIVET OCH VÄNNER:

är du lycklig:
Ja
hur mår du idag: ganska bra, fats igentligen vet jag inte riktigt...
någon som svikit dig totallt någon gång: Ja tuvärr...
bästa kompis som brytit ett löfte: ja det har hänt
Har du mist en nära vän: ja...ett antal gånger..
Har du gråtit över en vän: ja, många gånger..
Har du en kille i dina tankar:  ja det har jag
värsta känslan: Att vara olyckligt kär och ångest
bästa känslan: när alla drömmar blir verklighet och självklart känslan av att vara kär
vem har du känt längst  av dina vänner:  oj, syrran? haha
har du kvar dem än idag: ja hon kommer alltid finnas här hos mig
har du många vänner: jag har dom bästa, dom som verkligen betyder något  
när grät du som mest: det vill jag inte prata om... 
hur länge vill du leva: as longer as possible

Snabbfrågor

Juice eller läsk: Juice, helst nypressad
lakris eller choklad: choklad såklart!
film eller teater: film
data eller tv: datan hehe
Christiano R. eller Zlatan : Men självklart Christiano! :D
Hockey eller fotboll: fotboll
AIK eller bajen: Bajen
Puss eller kram: Puss är bäst
blå eller bruna ögon (på killar): jag tkr om bruna (a)
skor eller väskor: jag är väsk-beroende
dyrt eller billigt: hmm brukar bli dyra saker
fisk eller kött: kött
moppe eller cykel: moppen!


Pussar och kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0