Höstlov

Alla människor runt om i hela världen var uppmärksamma nu för jag ska berätta något...Jag har höstlov!! "Äntligen" är ett uttryck jag vill använda vid den här situationen, känner mig helt slut i kroppen efter dessa första månaderna i gymnasiet så ett lov nu kunde inte bli bättre. Tack till dig (säker en gubbe) som bestämmt att vi ungdomar ska få ha höstlov.
För er som är väldigt uppmärksamma ser att jag sitter här och skriver ett blogg inlägg när jag igentligen ska ha lektion. Men, idag skulle vi ha prov (spanska) och hade den turen att få sluta när man var klar. Efter ett väldigt enkelt prov lämnade jag skolan med glada, lätta men dock trötta steg. Men vem klagar? Både höstlov och sluta tidigare... Mina trötta ben får dock stå ut med en innebandyträning ikväll på två timmar, först löpning och sen inomhusträning. Hmm det blir nog många powerdrinks så jag får lite energy?

Skönast är ju iallafall att få sova ut imorgon. Ojojoj vilken sovmorgon jag ska ta. Hahaha. Men alldeles för länge får jag inte bli liggande i sängen för vidtjugo i två ska jag träffa (ähh håller inte riktigt reda på vilka jag ska träffa) men iallafall ska jag in till stan och hämta ut bio biljetter till söndag. Däremot har jag koll på söndag om vilka som ska med. Vi blir ett riktigt blondin-gäng plus två brunetter. "Blondinerna and dá brunetterna" alltså jag, Sofia, Madde, Therese, Tess och Jessica. Vilket gäng..,. herrregud säger jag bara haha, näh men det ska bli roligt. Kan ju säga till er killar att vara i stan på söndag om ni vill se några riktiga ögongodisar hihi. Söndagskvällen blir iallafall tillbringad inne i biosalongen med blickarna på vår lilla snygging Zac Efron i den nya High School musical filmen. Usch jag tycker verkligen inte om dom filmerna men jag blev nerröstad (eller i själva verket har vi inte ens röstat utan madde sa bara: hänger du med?! ). haha och vem tackar nej till att se Zac hottentott!? (Hottentott mitt nya uttryck till alla snyggingar). Okej om du vet något om detta lilla uttryck, håll det för dig själv då!!! annars blir det väldigt pinsamt..... hehe. Imorgon kväll ska jag också iväg med innebandy gänget i skolan och kolla på en innebandy match i solnahallen. AIK mot linköping (?) är inte helt säker. Och sen på lördag är dagen äntligen här, dagen som det verkligen gäller. Vad pratar jag om? Jo SM i innebandyn. Det kommer bli hårda, svettiga och jämna matcher eftersom vi kommit i samma grupp som de bästa lagen, men as always kommer vi kämpa in i det sista. Tror min tränare har tänkt ut ett rikitgt starkt lag till söndag.... Får nog förhoppningsvis veta laget ikväll. Fats jag vet redan att jag ska spela Hahah. Är det inte dags att utöka vårat namn från "Stockholms mästare" till "Svenska mästare" ? Se upp här kommer 08-bruttorna från stockholms alldeles fantastiska klubb; Älsvjö!

Idag på rasten passade jag på att köpa skoltröja. Väldigt skön måste jag säga, så där härligt len. Men det varar väl bara så länge man inte tvättar den... Så jag får väl gå runt med en smuttsig tröja? Allt för att den ska var len... haha.
Juste en påminnelse till mig själv (och ni måste hjälpa mig att komma ihåg det) KAMERA MED PÅ SÖNDAG
Puss puss ha en bra eftermiddag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0