Lördag

Vilken seg dag.. Klockan är redan tre på dagen och forfarande har jag inga planer för dagen. Men käns ändå ganska skönt eftersom jag mådde skit rent ut sagt efter matchen. Mådde illa och hade extremt ont i huvudet, men det stoppade inte mig från att spela. Höhö det var bara att springa på. En alvedon i kroppen och det vara bara att hoppa ut på plan och göra det man kan. Matchen gick däremot inte hem, men aja vi var iallafall mycket bättre. Dom hade lite tur och slog in tre bollar i baken på oss. Men man måste ju även förlora ibland...
Igår kväll drog jag iväg och träffade Christain och hans små vänner, haha och chilla hemma hos Micke. Roligt, roligt. Mindre roligt var däremot att jag var tvungen att gå hem vid elva, eftersom jag hade tidig match idag. Men aja "that's life" som madde padde brukar säga. Förlåt gumman att jag tar dina ord haha.. (a)

Men nu tror jag att jag ska vara lite duktig och sätta mig och plugga. Har ju tre prov nästa vecka. Men det är bara att stå ut, fyra små ynkliga dagar innan det är höstlov! Guuu så skönt (vi är lediga på fredagen, studiedag!)

Puss puss, 17 17 17 17 17 17 oktober ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

we just love 17 oktober! :D

2008-10-18 @ 15:20:40
URL: http://fiass.blogg.se/
Postat av: Nicole

ja eller jag gjorde det igår iallafall...

men nu vet jag inte :S <3<3

2008-10-18 @ 22:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0