Lördag

Hej gott folk, hoppas det är bra med er? För det är perfa med mig, förutom att min kropp är typ död och inte tala om mina ben som är dödare (okej jag vet att man inte kan böja det ordet så, men det är bara för att ni verkligen ska förstå min känsla i benen. En känsla som är typ cero). Hela denna långa dag har jag tillbringat i väsbyhallen och spelat sm med världens grymaste lag, även kallat älvsjö aik. Haha helt sprallig sitter jag här och tänker på att vi faktiskt vann hela gruppen och gått vidare i sm, käns grymt skönt. Alla var skit grymma idag, högt tempo genom alla tre matcherna vilket faktiskt gav resultat. Första matchen mot Högdalen slutade oavgjort med 2-2 där jag gjorde en assist. Andra matchen mot Väsby vann vi med 3-2, ett mål upp i krysset by självaste mig och tredje matchen en vinst med 4-1 och även denna gång en assist. Känner mig självklart nöjd med min prestation, men bara en liten hake... Som jag verkligen blir galen på. Mina frilägen... hehe hade typ minst fem per match idag, och ja vad ska man säga... Ibland vill sig inte bollen riktigt in. Haha, men jag lovar jag sätter dom på Sm och sankatan finalerna.

Imorgon har jag varit så där lagom jobbig och bokat in jobb. Så 07.00 skjutsar papi mig to the work där det gäller att stå ut i några timmar (hur ska det gå med dessa trötta ben?!) "haha men jag lovar er, det käns mycket bättre när man får hem lönespecen". Haha vilken slogan, kan ju bara komma från en shopaholics mun. (oups avslöjad) haha
Imorgon kväll är det movietime med flicksen. Och jag och sofia har våra små hemliga planer. Haha du fattar vad jag menar? Måste vara något med hårfärgen men vi blondiner förstår varandra på ett helt annat sätt, och på något vis också tycker lika om saker. Det är faktiskt en skum sak, men jag och sofia tycker typ samma om allt :O  killar, kläder, mat, ja nästan allt. Vem vet hon kanske är min syster?!  haha "my sister from an other mother (and father)" Haha

men nu ska jag vara sån där söt, gullig och snäll dotter och umgås med mina små rara föräldrar (okej nu överdriver jag) haha men lite social ska man väl iallafall vara? Puss puss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA, självklart jag är din ''sister from an other mother (and father)"

<33

2008-10-25 @ 21:53:46
URL: http://fiass.blogg.se/
Postat av: Nicole

Hihi har alltid funderat på det ;P haha

blondinsyster <3!

2008-10-26 @ 13:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0