Lördag

Detta skulle kunna vara en helt fantastisk lördags morgon eftersom jag inte har någon match (faktiskt inte på hela helgen) men istället öser regnet ner utanför fönstret och humöret inte på topp. Är det vädret som gör att jag känner mig lite halvt nere? eller är jag bara trött? eller kanske på grund av att jag inte har någon som helst anning vad jag ska göra idag? Okej, det kan vara skönt med helt lediga dagar men jg vill inte bara sitta här och ruttna bort. Men det dyker nog upp något..... Att se Sverige - Portugal på tv ikväll är iallafall spikat, inte för att jag brukar se matcherna men man måste ju bara när cristiano ronaldo är med!
Just nu sitter jag på skrivbordet med datan i knät och madde några meter bort på golvet och glor på min lilla tv. Haha lite halvt trötta från igår. Blev ganska sent, men mysigt.

jaha klockan är nu 11.11 och det kanske är dags att börja göra sig lite i ordning. Kommer skriva ikväll igen, så håll ut!
Puss puss på rumpan ♥

                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0