Lördag/söndag

Rubriken idag var lite svår att sätta namn på eftersom det relativt sätt faktiskt är söndag. Men jag har ju inte lagt mig än, så det blir en liten blandning. Har nu under kvällen chattat med rebecca, och pratat ut om mina små problem. Hihi tack för att du finns gumman. Vi måste träffas snart igen! <3
Idag har jag tillbringat dagen precis som alla andra helger vilket betyder till innebandy. Har kommit på att innebandyn nästan täcker hela mitt liv, med tanke på att jag spelar det nästan varje dag. Alla dagar utan tisdagar (ibland någon helgdag) för att vara exakt.  Men det är kul. Efter matchen idag har det bara varit chill hemma, med godis ochh film. Mojspojs. Skulle igentligen åkt på filmkväll hemma hos madde, men min kropp orkar verkligen inte. Tror jag tränar för hårt. Har fått tillsägelser av både tränare, föräldrar och andra personer att jag måste försöka ta det lugnt. Men när och var liksom? "vila får jag göra som pensionär" eller nej föresten, finns det inte tantlag?! haha tänk mig som 80-åring springa runt där med en innebandyklubba. Eller kanske använde man käppen istället för klubba? och rullator istället för att springa? Hmmm vilken frestande livsstil...

Imorgon har jag ännu inga planer. Ska försöka komma in till stan. Är verkligen jätte shoppingsugen. Men vi får se.
Nu är klockan ett på natten och lilla jag kanske ska försöka sova, god natt
puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0