Måndag

Guu vad skönt att ha höstlov. Tänk för en vecka sen var man tvungen att lägga sig vid den här tiden? Vilekn lättnad. Men tänkte iallfall vara lite kreativ och göra klart en inlämningsuppgift nu ikväll så är den klar, en mindre sak att tänka på haha.  Vad nu jag har att tänka på?! men ändå... eller det finns ju en sak som cirkulerar i mitt huvud hela tiden, en sak jag verkligen inte kan sluta tänka på. Och så fort jag börjar prata om det blir jag på sånt dåligt humör, inte arg utan mest ledsen. Så nu måste det ju fan hända nått innan jag deppar ner och förlorar det lilla självförtroende jag har. Men om mina drömmar skulle slå in, eller om det skulle bli så orden sa i meningarna den kvällen skullenjag bli så lycklig. Och jag lovar, jag skulle verkligen ta tag i det. Men nog pratat om det.
Jag har ny design, för er som inte ser det. Jaa vad ska man säga, kanske inte jättefin men kände att bloggen behövde en ny look. Så den får duga tills vidare. Ska jobba på en riktigt fin "juldesign", så det är bara att vänta och se! Men eftersom jag ska vara i värmen hela vintern kanske designen kan bestå av en palm istället för en gran, solhatt istället för tomteluva och en fläkt istället för värmande ljus? Hihi guu vad jag längtar när jag tänker på det. Kan inte fatta att jag ska få komma tillbaka till min fantastiska paradis strand, och i hela tre veckor det här året. ÅÅÅHHHH vad jag längtar



Myskvällen med innebandy laget blev väldigt lyckat. Först en god pastasallad med kyckling och sen utvecklingssamtal med tränaren som berättade att damlagstränaren pratat med honom om mig och vill att jag ska träna med damlaget under en fyra veckors period. Väldigt roligt att höra, han tycker om min "spelstil" och vill se mer av den. Haha
Men nu ska jag designa maddes blogg och juste mitt skolarbete också :O Nu blir jag stressad haha
Planer inför imorgon är att träffa Sofia, hon ska även sova över här hemma hos mig så det kommer bli en toppen dag och kväll. Så bra som bara vi kan ha det haha. Planerna över vad vi ska göra är inte helt spikade än men kanske blir till att träffa lite pojkar haha. Puss puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0