Måndag

denna måndag börjar nämna sig sitt slut, bara nån lugn avslappande timme kvar innan det är dags för god natt för min del. Hållt igång i ett streck sedan kvart över ått i morse då det bara var på med träningskläder för att först gymma och sedan en joggingtur till innebandy centret där träning väntade. Inte slut där, utan sen var det bara på med löpar dojjor igen för att springa tillbaka till skolan.
Denna dag skiljde sig dock från andra måndagar (och som alla andra dagar) eftresom vi vanligtvis brukar sluta kvart över tre. Men idag hade vi som uppgift på svenskan att intrevjua en vuxen i ens närhet. Så vi fick sluta efter lunch och ha "eget arbete" och göra denna intervju. Självklart åker man hem och gör den direkt, precis som läraren säger...... näääh haha gick ni på den?! Såklart jag inte gjorde. Jag tillbringade dennna tid istället till att åka till maddes skola för att möta upp henne för att ha en liten prat stund. Prata ut om vissa saker. Saker som jag trodde skulle vara bra, men vad händer nu? Aja tiden för med sig svar... Så brukar man iallafall säga, när får jag mina svar? Ett ganska "brett" talesätt eftersom tiden alltid kommer finnas. Men svaren kommer, det är jag säker på..
Efter att jag och madde strosat runt och fixat lite olika saker och försökt låta klockan gå åkte jag sedan hem för att göra denna lilla intervju och sedan vid halv sex tiden åka på träning.
Full fart på träning och nu äntligen hemma.

imorgon blir det bio och middag med runa, rebecca och kanske linnea.
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0